Axenda

• Mar
    18:00 PM

O 27 de xullo, a partir das 18:00 horas, celebrarase no Auditorio Mar de Vigo o acto de graduación das seguintes titulacións:

Titulacións de grao - Promocións 2020 e 2021

Enxeñería Eléctrica

Enxeñería en Electrónica Industrial e Automática

Enxeñería Mecánica

Enxeñería en Organización Industrial

Enxeñería en Química Industrial

Enxeñería en Tecnoloxías Industriais

Mestrado Universitario - Promocións 2020 e 2021

Mestrado en Enxeñería Industrial

Lémbrase que só será posible a asistencia do alumnado que teñan recibido invitación, non sendo posible a asistencia de acompañantes. Rógase así mesmo que todos os asistentes cumpran con todos os protocolos establecidos pola organización do evento e as autoridades sanitarias, para así permitir a celebración deste evento baixo unha contorna segura e óptima para todos os asistentes.

A celebración deste evento estará supeditada a posibles cambios ou modificacións dada a situación sanitaria actual, e sempre co cumprimento da normativa sanitaria vixente para este tipo de eventos no momento da súa celebración.

Os familiares poderán seguir todo o acto desde as 17:55 horas a través da seguinte ligazón ao Directo 1 de UVigoTV:

• Ven
    09:00

O ICOIIG, no seu compromiso coa profesión e o emprego, organiza a primeira edición deste evento.

Os participantes poderán compartir as súas inquietudes coas empresas que están a buscar a incorporación de Enxeñeiros Industriais recén titulados e estudantes do Mestrado en Enxeñería Industrial.

O número de prazas é limitado polo que é preciso inscrición.

• Mér
    2021

Co obxectivo de orientar a todas aquelas persoas con interese no mundo académico, ADINGOR Joven celebra unha serie de sesións virtuais

Trátase de 3 sesións en liña e gratuítas que versan sobre a temática da investigación, da transferencia e da docencia.  A pesar de estar orientadas ao mundo da enxeñería de organización, o programa pode ser de interese tamén para moitos outros colectivos que se atopen nas primeiras etapas da carreira académica.

O programa é o seguinte:

🌎 9:30-11:30 - Internacionalización da Investigación: Xornada orientada a consellos e estratexias para unha internacionalización eficaz da investigación desde as primeiras etapas da carreira académica.

🛒 12:00-14:00 - Transferencia de Coñecemento ao Mundo Empresarial: Visións e puntos de vista sobre a transferencia de coñecementos ao mundo empresarial. Datos imprescindibles sobre a transferencia e experiencias prácticas.

💡 16:00-18:00 - Novos Enfoques para a Innovación Educativa: Sesión sobre modelos de aprendizaxe, ferramentas de innovación docente e consellos sobre como aproveitar ao máximo as habilidades docentes.

Os interesados simplemente deben cubrir o seguinte formulario: Confirmación de asistencia

Na seguinte ligazón podes atopar máis información sobre as xornadas: Programa das sesións

• Xov
    Xuñ
    12:00Salón de Actos EEI - Sede Campus

O acto terá lugar a partir das 12:00 horas.

Debido á situación sanitaria na que se enmarca a celebración do patrón este ano, é obrigatorio realizar o rexistro neste formulario para confirmar asistencia e así poder garantir o aforo a todas as personas asistentes e establecer as medidas e protocolos axeitados.

Prégase acceder ao acto de xeito gradual e cumprir as medidas recollidas nos protocolos (uso obrigatorio de máscara, distancia de seguridade, ... )

O programa do acto será o seguinte:

12:00 horas
    Apertura do acto, a Subdirectora de Xestión e Organización Docente da paso a D. Luis Espada Recarey quen dará a conferencia de apertura baixo o título: "EEI: Motor do nacemento da Universidade de Vigo

12:30 horas
    Reconoñecemento aos profesores mellor valorados segundo as enquisas realizadas ao alumnado da EEI.

12:45 horas
    Recoñecemento aos mozos investigadores da EEI como Persoal de Investigación en Formación.

13:00 horas
    Recoñecemento ao Persoal de Administración e Servizos que cumpren 30 años de antigüidade.

13:05 horas
    Recoñecemento aos profesores que cumpren 30 anos de antigüidade como docentes.
    Discurso a cargo dun profesor da Escola.

13:30 horas
    Pecha o acto o Director da Escola de Enxeñería Industrial.

13:45 horas.
    Realización das fotografías de ‘familia’ do acto.

• Xov
    Xuñ
    17:00

Para participar nesta xornada é necesario realizar a inscrición a través do seguinte formulario: https://forms.gle/FazLaiRw5YBxgBdHA

O programa previsto é o seguinte:

Juan Pardo Froján. Director da Escola de Enxeñería Industrial
    Oriol Sarmiento Diez. Decano do ICOIIG
    Jorge Cerqueiro Pequeño. Decano de COITIVIGO

Continuación de estudos
    Celso Fernández Silva. Subdirector de Planificación da E.E.I.

Prácticas en empresas
    Luis Eguizábal Gándara. Subdirector de Relacións coas Empresas da E.E.I.

Estadías no estranxeiro
    Cristina Trillo Yáñez. Subdirectora de Relacións Exteriores da E.I.I.
    Programa de Becas Internacionais CORTIZO

O enxeñeiro na PYME e como empresario
    Daniel Prieto Renda. CEO at SOLTEC INGENIEROS, S.L.

A función comercial do enxeñeiro
    David Ferreirós Rodríguez. Enxeñeiro de Ventas INFAIMON

O Enxeñeiro na gran empresa.
    Antonio Moreno Molinero. Head of Mechanical Contructions. STELLANTIS

O Enxeñeiro na Administración Pública
    Manuel Caride González. Enxeñeiro Técnico Industrial da Consellería de Economía e Industria da Xunta de Galicia

O Exercizo Libre da Profesión e o Seguro de Responsabilidade Civil
    Alejandro Balsa Campos. Responsable Técnico en INDICA INGENIERÍA.

O Enxeñeiro como docente
    Xoan Carlos Muñiz Abuín. Profesor de Ensiñanza Secundaria, Dirección Instituto