Axenda

• Mér
    Xan
    09:15

Renovación da acreditación do Programa de Doutoramento en Enxeñería Química.

Visita do Comité de Avaliación de ACSUG, que se realizará en modalidade non presencial, dentro do proceso de renovación da acreditación do doutoramento en Enxeñería Química.

Ao obxecto de incentivar a participación das persoas relacionadas co programa de doutoramento no proceso, ACSUG habilitou un correo electrónico (audiencia.publica@acsug.es) para que as persoas relacionadas co programa e que non foron convocadas ás audiencias poidan enviar os seus comentarios ata o día 20 de xaneiro. Nos comentarios enviados por este medio o remitente debe estar debidamente identificado: nome completo, perfil (estudantado, persoas egresadas, PDI, PAS, etc.) e titulación (programa de doutoramento) sobre a que quere expoñer o comentario.

Documentos e enlaces

• Xov
    Dec
    19:00 PM

III edición do MEI Day en formato webinar.

Xornada que ten por obxecto reunir os/as Egresados/as e alumnado do Mestrado en Enxeñaría Industrial e poder compartir e intercambiar as súas experiencias profesionais e de emprendemento.

Esta III edición leva por título "Retos e Oportunidades dos Sectores Clave do Noso Ecosistema Industrial na Era Dixital".

• Xov
    16:00 PM

Evento virtual organizado pola Escola de Enxeñería Industrial e o Instituto de Investigación Sanitaria Galicia Sur.

Coa colaboración de ABG Intellectual Property.

Acceso libre previa inscrición en: https://attendee.gotowebinar.com/register/5967601969793633292

• Mér
    11:00

O próximo 11 de novembro ás 11:00 horas celebrarase unha “Xornada de Captación de Talento”.

Esta xornada, organizada polo Ministerio de Política Territorial e Función Pública en colaboración coa Área de Emprego e Emprendemento da Universidade de Vigo, desenvolverase en liña dende UVigo TV.

Ten como finalidade informar das posibilidades laborais que ofrece a administración pública aos titulados/as universitarios/as.