Imaxe

eei

A identidade corporativa pretende definir as liñas visuais que marquen a nova imaxe da Escola de Enxeñería Industrial establecendo unas recomendacións co obxectivo de dotar de coherencia a comunicación da institución.

A Universidade de Vigo, conta cunha Área de Imaxe que ten como propósito asesorar á comunidade universitaria para o correcto uso de los símbolos gráficos que representan á institución.

A imaxe corporativa consta por un lado do logotipo e por outro das tipografías, ao que lle hay que sumar unha serie de documentos básicos ou patróns.

Logotipo

O logotipo da Escola de Enxeñería consta da contracción EEI realizada coa tipografía “Campus” deseñada especificamente para esta universidade. O logotipo non se debe reescribir en ningunha outra tipografía e cada vez que se use, debe ser un dos arquivos orixinais.

Dibujito lilaDescargar Logotipos da EEI

Dibujito lilaDescargar Elementos Gráficos da Universidade de Vigo

Tipografías

As tipografías utilizadas pola Universidade de Vigo son a tipografía “Campus”, deseñada específicamente para a Universidade de Vigo e a tipografía corporativa principal “New Baskerville”.

Para descargar calquera das tipografías debes poñerte en contacto coa Área de Imaxe da Universidade de Vigo.

Documentos Básicos

Para facilitar a implantación da nova imaxe, vos proporcionamos unha serie de documentos básicos personalizados que facilmente podedes instalar no voso equipo informático:

Dibujito lilaPatrón de correo electrónico

Dibujito lilaPatrón documento estándar

Dibujito lilaTema para presentacións