Competición de Robots da EEI

Dende a Escola de Enxeñería Industrial temos todo preparado para a 7ª Edición da Competición de Robots que ven con importantes novidades.

Xa podes consultar toda a información (bases, instrucións…) e a partir do luns 15 de xaneiro podes realizar a inscrición.

A proba terá lugar o venres 19 de abril de 2024 a partir das 10:30 horas nas instalacións da Escola de Enxeñería Industrial.

O concurso de robots é un concurso que vimos impulsando dende a EEI co obxecto de despertar o interese polas disciplinas STEM. Pretende ser unha xornada de convivencia na que poder compartir experiencias con outras persoas que teñen en común unha mesma paixón.

Unha oportunidade para aprender na que os equipos concursantes poderán familiarizarse co mundo da robótica participando na montaxe e programación dun robot móbil partindo do kit básico establecido pola organización.

Se desexas recibir máis información podes escribirnos ao correo eei.robots@uvigo.es e resolveremos todas as túas dúbidas.

Comeza a prepararte! Esperámoste!