Renovación Acreditación Programas Doutoramento 2020/21

Cumprindo coa normativa en vigor, o programa de doutoramento en Investigación en Tecnoloxías e Procesos Avanzados na Industria está inmerso no proceso de renovación da acreditación.

O próximo día 16 de novembro de 2021 terá lugar a visita da Comisión de Avaliación que se desenvolverá en formato virtual.

Calquera persoa interesada neste proceso (estudantes, egresados, profesorado ou persoal de administración e servizos) pode contactar coa Comisión de Avaliación enviando un correo electrónico a:

audiencia.publica@acsug.es

O remitente debe estar debidamente identificado, indicando o seu nome completo, perfil (estudante, egresado, PDI ou PAS) e o nome da titulación (Programa de Doutoramento en Investigación en Tecnoloxías e Procesos Avanzados na Industria pola Universidade de Vigo)

PARTICIPA!