Obradoiros Elas Fan CienTec – Venres 11 de febreiro 2022

Co gallo do Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia o próximo 11 de febreiro, a EEI celebra os seguintes obradoiros nos que participarán nenas da ESO do Instituto de Valadares.

Obradoiro de termografía infravermella

• Técnicas de ensaio baseadas na captación da radiación infravermella emitida por calquera obxecto cotiá.
  • Coñecementos das aplicacións nas que se pode utilizar, por exemplo, previr incendios en industrias e nos bosques, mellorar a eficiencia enerxética nos fogares ou a localización de seres vivos.
  • Práctica con software específico para o tratamento e interpretación das imaxes tal e como fan os termógrafos reais.

Obradoiro en deseño e prototipado

•  Mellorar ou salvar a vida das nosas mascotas a través do deseño e fabricación de implantes para cirurxía veterinaria.
  • Deseño dun prototipo, amosando como se fai a súa ensamblaxe dentro do conxunto empregando o software de deseño 3D e amosarase o proceso a seguir para a impresión en 3D da peza deseñada.

Obradoiro Open Lab

As alumnas poderán visualizar nun espazo de exposición da escola diferentes proxectos de aplicación da tecnoloxía.