Evento virtual Athena

A Universidade de Vigo forma parte de ATHENA European University. Dentro desta iniciativa, o próximo día 19 de outubro terá lugar un evento virtual no que participarán empresas europeas e no que os estudantes poderán entrar en contacto con empresas e axentes do mercado laboral.

O evento está dirixido especificamente a estudantes e estudantes de doutoramento, dos campos de TI e enxeñería. Un punto de encontro entre alumnado e empresas para intercambiar impresións en relación á vida profesional, as oportunidades profesionais e o mercado laboral en xeral. Os estudantes poderán coñecer ás empresas en diferentes salas virtuais

Para participar é obrigatorio rexistrarse a través do seguinte formulario de inscrición. Os inscritos recibirán a ligazón para unirse ao evento de carreira ATHENA 2022 dous días antes do evento.

Nas seguintes ligazóns podedes consultar máis información:

ATHENA website