Axenda

• Mér

XXIX Seminario de Loxística

09:50Salón de Actos EEI - Sede Campus

Organizado polo Grupo de Enxeñería de Organización (GIO) da Escola de Enxeñería Industrial.

O Seminario pretende servir de punto de encontro para todos aqueles profesionais relacionados coa área loxística, tendo como obxectivo presentar as últimas tendencias nesta área e ofrecer experiencias prácticas da súa implantación, todo isto a través das intervencións de prestixiosos profesionais.

A asistencia ao seminario é gratuíta. Os interesados en asistir podedes reservar a vosa praza directamente na web do Grupo GIO ou na seguinte ligazón Formulario inscrición.

O programa será o seguinte:

• 9:50 horas. Inauguración por parte de D. Juan. E. Pardo, Director da Escola de Enxeñería Industrial e D. J. Carlos Prado, Director do Seminario.
    • 10:00 horas. O deseño e desenvolvemento dun estándar loxístico. A experiencia piloto do proxecto Cologistics.
      • Laureano Otero Barrio, director de operacións de Oozie Tech Logistics.
      • Gerardo Estévez Suárez, Socio Director en Elige Plus Consultores de Dirección.
    • 11:00 horas. Loxística sostible: retos e oportunidades
      • Nuria Gusi, Responsable de Comunidad Académica en AECOC
      • Bárbara Ferrer, Responsable de Leen&Green en AECOC
    • 12:00 horas. Pausa café
    • 12:30 horas. Optimización do centro de distribución. O caso de Adolfo Domínguez
      • Anabel Hermida, Directora de Supply Chain e Logística en Adolfo Domínguez
      • Andrea Prado, Enxeñeira de Operacións en Adolfo Domínguez
    • 13:30 horas. A fábrica intelixente e dixital
      • Sebastián Prieto, Director de planta do Grupo Sonae Arauco
    • 14:30 horas. Comida para os asistentes que o desexen en «La Cocina de María» (Área comercial da Universidade de Vigo) (importe 12 € por persoa)

Para ampliar a información podes consultar a páxina web de GIO así como o seguinte documento co programa e ubicación.