Axenda

Información do evento:

• Xov
    Xuñ

Acto académico de celebración do patrón da EEI

12:00Salón de Actos EEI - Sede Campus

O acto terá lugar a partir das 12:00 horas.

Debido á situación sanitaria na que se enmarca a celebración do patrón este ano, é obrigatorio realizar o rexistro neste formulario para confirmar asistencia e así poder garantir o aforo a todas as personas asistentes e establecer as medidas e protocolos axeitados.

Prégase acceder ao acto de xeito gradual e cumprir as medidas recollidas nos protocolos (uso obrigatorio de máscara, distancia de seguridade, ... )

O programa do acto será o seguinte:

12:00 horas
    Apertura do acto, a Subdirectora de Xestión e Organización Docente da paso a D. Luis Espada Recarey quen dará a conferencia de apertura baixo o título: "EEI: Motor do nacemento da Universidade de Vigo

12:30 horas
    Reconoñecemento aos profesores mellor valorados segundo as enquisas realizadas ao alumnado da EEI.

12:45 horas
    Recoñecemento aos mozos investigadores da EEI como Persoal de Investigación en Formación.

13:00 horas
    Recoñecemento ao Persoal de Administración e Servizos que cumpren 30 años de antigüidade.

13:05 horas
    Recoñecemento aos profesores que cumpren 30 anos de antigüidade como docentes.
    Discurso a cargo dun profesor da Escola.

13:30 horas
    Pecha o acto o Director da Escola de Enxeñería Industrial.

13:45 horas.
    Realización das fotografías de ‘familia’ do acto.