Axenda

mércores

marzo

Patrón da Escola Enxeñaría Industrial

Logo EEI Hoxe, mércores, 27 de marzo, terán lugar os diferentes actos de celebración da festividade do patrón da EEI

Programa do Acto:

11:00 horas. Apertura do acto, a Subdirectora de Xestión e Organización Docente (XeOD) da paso a Santiago Domínguez Rubira, Enxeñeiro Industrial pola Universidade de Vigo e Responsable de Producción Hidráulica ENDESA España (Grupo ENEL):
“Las fuentes renovables en la generación de energía eléctrica: retos de la ingeniería por resolver”.

11:30 horas. Recoñecementos ós mestres mellor valorados segundo as enquisas realizadas ós alumnos da EEI.

11:45 horas. Recoñecementos á actividade investigadora e de transferencia.

• Grupos de investigación da EEI designados pola Xunta como Grupos con Potencial de Crecimiento.
  • Grupos de investigación da EEI designados pola Xunta como Grupos de Referencia Competitiva.

12:00 horas. Recoñecemento ós mozos investigadores da EEI como Persoal de Investigación en Formación.

12:15 horas. Recoñecemento ós PAS de maior antigüedade da escola. Palabras de agradecemiento por unha persoa do PAS.

12:30 horas. Recoñecemento ós mestres que cumpren 30 años de antigüedade como docentes.

12.45 horas. Anuncio dos gañadores do concurso de xadrez e do concurso de ideas do ‘emblema’ da EEI.

13:00 horas. Peche o acto o Director da Escola. Fotos de ‘familia’ na entrada da Escola.