Estudar en Finlandia

estudiar en oulu

El próximo miércoles 19 de abril a las 16:00 horas en la Sala de Audiovisuales de la Escuela de Ingeniería Industrial, Sede Ciudad, el profesor Jarkko Hurme, hará una presentación sobre los estudios en Finlandia y en la University of Applied Sciencies de Oulu. Esta es una buena oportunidad para conocer algo más de este país y todas las oportunidades que ofrece.

Lugar: Sala de audiovisuales, Sede Ciudad.

Fecha: Miércoles 19 de abril de 2017, a las 16:00 horas

Ponente: Prof. Jarkko Hurme, Oulu University of Applied Sciences

Title: Stay for a while, remember for a lifetime

Abstract: Finland offers possibilities to have first class studies in universities of applied sciences as well as in universities. You can choose among courses taught in English or taking part in challenging projects. This lecture provides you information about studying in Finland in general and particularly in the university of applied sciences in Oulu. Also an introduction to Finnish culture is given to broaden your view of living up so north. Be prepared for a suprise!