Estudar en Finlandia

estudar en oulu

O vindeiro mércores 19 de abril ás 16:00 horas na Sala de Audiovisuais da Escola de Enxeñería Industrial, Sede Cidade, o profesor Jarkko Hurme, fará unha presentación sobre os estudos en Finlandia e na University of Applied Sciencies de Oulu. Esta é unha boa oportunidade para coñecer algo máis deste país es todas as oportunidades que ofrece.

Lugar: Sala de audiovisuais, Sede Cidade.

Data: Mércores 19 de abril de 2017, ás 16:00 horas

Ponente: Prof. Jarkko Hurme, Oulu University of Applied Sciences

Title: Stay for a while, remember for a lifetime

Abstract: Finland offers possibilities to have first class studies in universities of applied sciences as well as in universities. You can choose among courses taught in English or taking part in challenging projects. This lecture provides you information about studying in Finland in general and particularly in the university of applied sciences in Oulu. Also an introduction to Finnish culture is given to broaden your view of living up so north. Be prepared for a suprise!